گـــاهـ نوشتـــ های خیس ِ یکــ مُردهـ

در پـــاورقی ِ لحظه هـــا ٬ ساده بگویــــم . . هیـــچ ندارم کـــ ه بگــویـــم !

گـــاهـ نوشتـــ های خیس ِ یکــ مُردهـ

در پـــاورقی ِ لحظه هـــا ٬ ساده بگویــــم . . هیـــچ ندارم کـــ ه بگــویـــم !

مینالم ، می نالی ، مینالد



آن دست های مهربان که خواستی با منت بر سرم کشی و بعد هم قربان صدقه بروم َ ت ، مال ِ خودت .. نخواستم بردار ُ برو .. من نه صدقه میخواهم .. نه صدقه می دهم .. 


× ایـن روز هـا هـمـه مـی نـالـنـد ، شـمـا چـطـور ؟!


حال ِ عجیب ِ باران


عجیب هوای بارانی ٬ و دو نفره آرزویمَ ست .. که دیوانه وار به خیابان پناه برم و خیس ِ باران شوم .. آن هم تنهائی !! حتی نه با یاد ِ " او " های سوم شخص ِ مفرد .. حتی !!


× باورم نمیشود که زیر ِ باران بروی و باز هم یاد ِ " بانوی عاشق ِ باران " باشی .. باورم نمیشود !



وقتی ناراحتی ..


وقتی ناراحتی ، سعی نکن دنبال ِ علت ناراحتی بگردی .. سعی کن راهی برای بهتر شدن پیدا کنی .. !!


الآن دارم سعی میکنم ..



بی کوایت شده م


این آدم هائی که بلند نیستند درد هایشان را شیرین بیان کنند را دیده ای ؟! دچار ِ سکوت ِ مزمن شده م ! 


من فراموش کارم ؟!

از من قول میگیری از احوالاتم برات بگم و پیام بذارم و منم از تو قول میگیرم .. چند بار این کارو میکنم !! و از تو هیچ پیامی نمیبینم .. باز هم میگی عاشقی ؟ من فراموشکارم ؟ یا تو ؟! که بعد از این همه مدت باید پیامتو امروز ببینم ؟!


× عشق یعنی چه ؟ شرح دهید ..

من ..


من یک دخترم .. و با تمام ِ اشک های دنیا رفیقم ..


فرزندان ِ آدم ، خود آزاری گرفتهَ ند !

این روز ها ادم خود ازادی گرفته ست ، این روز ها مردانگی را به یک خیار می فروشند !! این روز ها آدم ها از محبت بیزار شده اند .. این روز ها همه از سک/س می گویند و " من " از سک/س می نالم .. این روز ها به دنیال محبت ، ناز و نوازشی که روز ها از محبتم به دیگران هدیه دادم را می طلبم ..


× ایـن روز هـا بـه یـک مـرد کـه خـود آزاری نـگـرفـتـه بـاشـد و بـی بـهـانـه مـحـبـت هـایـش را خـرجـم کـنـد " نـیـــاز " دارم ..



خصلته آدما اینه ..


بغضام واسه بی معرفتی ادما .. هروز باید بیشتر بشه .. تو هم بگو خب بشه .. به جهنم !!

-ممنونم ! که اشکامو به بازی گرفتی مستر ..


دختر ِ سنگی

دیگه نمیتونم زندگیمو با هیچ مردی تقسیم کنم .. وجودم هیچ حسی نسبت به مرد نداره .. چرا ؟ چرا اینطوری شدم ؟ چرا انقدر سنگ ؟ با من چه کردید ؟


× هر چی بیشتر میگذره .. تو بیشتر میای جلوی چشام ُ دلتنگ ( ؟ ) میشم !!



از جانم چه می خواهید


به زور از من عشق ُ علاقه میخواهید ؟ یک بار قلبم ، احساساتم ، و تمام ِ وجودم را سپردم دست ِ " او " ئی !! از دستش افتاد و شکست ُ نابودم کرد .. اگــــر چیزی مانده ؟! باشد !! آن هم برای شما  

× اگر بودی .. اینگونه تحقیر نمیشدم .. نگاه کن ..

بی معرفت

× یادم باشد که به یادت بیاورم که خیلی بی معرفتی ..


جواب ِ دوستت دارم هایم ..

× " تــو " معنی ِ دوستت دارم هایم را فهمیدی .. تنها نمی فهمم چرا رفتـــی .. آن هم بی صدا .. آن وقت بود که قلبــم شکست ..


اشک های پایه ..

× نیاز به تلاش کردن برای اشک ریختن نیست .. این اشک ها پایه ی ریختنند !


زهی خیال ِ باطل

باب ِ دل می نویسم .. نه باب ِ دل ِ تو ، این قلم را دلم می چرخاند .. خیالاتت باطل است 


گله دارم ..


خسته می شوم هر روز از این آدم های صد من ی غاز که زندگی را همان قانون جنگل یا فته ند ! خسته می شوم هر روز از تلخ تر شدن کامم که با صد من عسل هم نمی توانم شیرینش کنم ٬ پستی روزگار حالم را بهم می زند ..


× از تـو هـم گـلـه دارم کـه آنـقـدر اجـازه دادی که ایـنـگـونـه تـورا هـم نـشـنـاسـنـد ! و خـدائـی کـنـنـد .. 


لغزش ِ اشکام

* چقدر غریبن این اشکا با چشام .. که می لغزن از صورتم به روی دستام ..


اشک ِ تلخ


* گذشته هات .. جلو چشام ِ .. بازم اشکامو ندیدی .. که چه کردی با قلب ی پاره م ..

انگشتــامو روی این کیبـورد به رقص دراوردم

اگه بودی .. ؟ اینجا .. توی اتاقم .. روبروی هم .. نشسته بودیـــم ُ از قشنگیای دنیا می گفتیــم ُ تو چشای هم زل میزدیم ُ به شــادی ِ هم شاد می شدیم .. حالا که نیستــی ..!! تنهائـــی نشستم ُ به عشق ِ تو .. انگشتــامو روی این کیبـورد به رقص دراوردم .. زل زدم به در ُ دیـوار ُ هیچ ِ هیچ ..


×  یاد ِ نگاهات پودرم کرده ، کم آوردم از 1 ماه نبودنت 


بی بهانه ترین هام..

دلــم میخــواد بــی بهانه تو نت بچـــرخم ُ نوشته های دوستای وبلاگ نویس ِ 6 سال ِ پیشم رو بخونم .. خیلی خیلی بی بهانه :(


خیلی خیلی بی بهانه دلم میخواد فقط اینجا بنویسم ُ .. مثه میکرو بلاگم .. راحت و آروم باشم .. 


ی فنجون ِ قهوه

ی فنجون ِ قهوه ُ من بشینم رو بروی تـــو ُ به چشات نگاه کنم ُ زل بزنم ُ بغض کنم ُ اشکی بشم ُ برم بمیرم .. که تورو ندارم !!


× هـر چنـد آرامـش دارم .. کـه هـیـچ کسـی رو نـدارم