گـــاهـ نوشتـــ های خیس ِ یکــ مُردهـ

در پـــاورقی ِ لحظه هـــا ٬ ساده بگویــــم . . هیـــچ ندارم کـــ ه بگــویـــم !

گـــاهـ نوشتـــ های خیس ِ یکــ مُردهـ

در پـــاورقی ِ لحظه هـــا ٬ ساده بگویــــم . . هیـــچ ندارم کـــ ه بگــویـــم !

طلوع ِ چشمات . .

خوابیــــده ای ُ من ٬ 

 

منتظـــر ِ طلوع ِ چشمــانت 

 هستــــــــم ! 

 

هــــم خوابی های شبانه

مست ِ نگاهت می شوم  

وقتی مرا درآغوش می کشـــی ُ 

به هم خوابی دعوتــــــم می کنـــــــــی  

 

اغوش باز

 

ی آغوش باز  

برای قلب ِ بی پناهم ؟ 

زیاده ؟  

 

کــــ ه چــی ؟

 

خـــوب کــــ ه چی  

اسمت رو لبام میاد ؟ 

ذهنم ؟ قلبــــم ٬ 

تو رو صدا میکنــــه ؟ 

 

کــــ ه چــی ؟ 

 

آی کام ویت یو !!

 

اگه رفتی . . منم ببر !! 

بی تو بودن خیلی سخته !  

 

تمنـــای بـــاران

 

کـــاش کنارم مـــی نشستی . . .  

با هـــم تمنـــای باران . . از اسمان می کردیم ! 

 

آئینه های اطلسی

 

اگه بودی . .  

الان ذوقمو می کردی . . .  

حالا که نیستی !!
آئینه ذوقمو میکنه  

 

 

 

آغوش ِ تـــو

 

خـــودم را رسوای آغوشت می کنـــم ! 

 

بغلـــــی . .

اگه آغوشتو بهم هدیه بدی !!
منم قلبم و میدم مال خود ِ خود ِ خودت ! 

 

 

من بغلی میخوام

بهانه هام

 

کاش بودی . . . 

سرم روشونه هات بود 

اگه بودی ؟ 

دلم قرص ِ‌ قرص بود !
اما نیستی ! 

دنیا هم تورو نداره !

قلبی چرکین

لحظه ها می گُذرد ! 

و من قلبی به پاکی دریای چرکین  

در بر میگیرم !

دلم هیچی ؟ میخواد !!

حتــــی دیگه دلـــــمم نمی خواد چیزی بگه !

حتی . . .

+ کنارم بودی !! ما بعد از کلی غصه و . . . اومدی !

هر چند دیگه رفتی !!

در دفتر و به زودی می بندم !

دوست نداشتم جز این مسئله تا تموم شه برام !

چیزه دیگه ای باشه که . . . .

این مسائل عذاب ممکن بودن !

خدا . . . راحتم کن !

فـــــ ردا

فـــردا . . . فردا . . . فردا !! 

همش استـــرس فردا !! 

کی تموم میشه این قردا !! و فرداها ! 

 

. . .

 

فـــردا . . و فرداها ی دگر !! 

من ؟! تـــو ؟! 

چه خواهد شد ٬ 

با گذر زمان ؟!

Game is over ?

 

احســـاساتم را به بازی گرفتند ُ رفتند ! 

 

هیــــس !

 

دوست داشتم امشب موهام فِر باشه !
اما نشد که بشه ! 

درد دارم !
خیلی زیاد ! 

ویو های جدید !

 

قلم در دست گرفته م . .  

و به دنبال ویوهائی جدید ٬ 

برای ترسیــــم آن چشمها میکردم ! 

 

Come back

 

او بر گشت . . . . .  

و تنهـــا اندیـــشه ای برایــــم باقی گذاشت ! 

 

king

 

ملکــــ ه ی ذهنـــم شده  

کارات ٬ حرفات ٬ صدات ٬ نگاهات . . .  

کدومو باور کنــــم ؟!